Gestiune Personal
Progrămel iti permite sa adaugi mai multi membri ai echipei, chiar daca acestia lucreaza in locatii diferite. Astfel, poti gestiona eficient personalul fiecarui punct de lucru dintr-un singur cont.
Pentru a adauga un nou membru al echipei, apasa pe butonul ADAUGA PERSONAL. In fereastra care se deschide, vei gasi patru sectiuni:
DETALII
PROGRAM SAPTAMANAL
ZILE SPECIALE
CONCEDII
1. Detalii
In aceasta sectiune vei introduce informatiile de baza ale membrului echipei:
Nume
Adresa de e-mail
Numar de telefon
Fotografie de profil
Numele si fotografia vor fi vizibile pentru clienti in timpul procesului de programare. De asemenea, selecteaza locatia in care activeaza acel membru. Daca lucreaza in mai multe locatii, poti selecta mai multe optiuni folosind functia de selectie multipla.
Optional, poti adauga si o nota interna, care nu va fi afisata clientilor.
2. Program saptamanal
In mod implicit, programul de lucru este preluat din setarile generale. Insa, daca doresti sa stabilesti un orar personalizat pentru un anumit membru, activeaza optiunea „Configureaza programul personalizat”.
Poti seta:
zilele lucratoare si cele libere,
orele de inceput si final ale zilei de lucru,
pauzele din timpul programului.
Pentru a adauga o pauza, apasa pe butonul ADAUGA PAUZA, si introdu intervalul orar. Poti adauga oricate pauze este nevoie, pentru fiecare zi a saptamanii.

3. Zile speciale
In aceasta sectiune poti seta un program diferit pentru anumite zile speciale. De exemplu, daca un membru al echipei lucreaza intr-o zi in care, in mod normal, nu ar trebui sa lucreze, sau daca este disponibil doar o parte din zi, poti configura aceste exceptii aici.
Apasa pe butonul ADAUGA ZI SPECIALA si seteaza intervalul orar. Daca este nevoie, poti adauga si pauze in acea zi. Pentru a sterge o zi speciala, foloseste optiunea STERGE ZIUA SPECIALA.
4. Concedii
In aceasta sectiune poti marca zilele in care un membru al echipei nu este disponibil (ex: concediu, zile libere personale etc.). Trebuie doar sa selectezi ziua dorita din calendar.
Daca ai deja configurate sarbatorile generale din contul tau, prin Setari > Zile libere, poti adauga aici doar exceptiile specifice membrului respectiv. In caz contrar, este recomandat sa selectezi aceleasi zile libere si in aceasta sectiune.
Salvare si gestionare
Dupa completarea informatiilor, apasa pe butonul Salvare pentru a salva.
Pe pagina de listare a personalului poti:
cauta dupa nume, email sau numar de telefon,
sorta lista crescator sau descrescator dupa nume, email sau telefon,
edita informatiile unui membru, folosind butonul Editeaza,
sterge un membru individual (din meniul cu trei puncte),
sau sterge mai multi simultan, bifand casutele corespunzatoare si apasand pe pictograma de stergere care apare.
De ce este utila aceasta functionalitate?
Gestionarea personalului este esentiala pentru functionarea fluida a oricarui business care se bazeaza pe programari. Cu ajutorul acestui modul, poti crea un sistem bine organizat, in care fiecare angajat are un program clar, poate fi alocat la una sau mai multe locatii si poate fi vizibil clientilor. De asemenea, ai control total asupra disponibilitatii individuale, ceea ce reduce riscul de programari gresite sau suprapuse.
Documentatie
- Personalizare Design
- Traducere Calendar
- Calendar Responsive
- Programari Multiple
- Programari Recurente
- Programari Grup
- Servicii Extra
- Gestiune Calendar
- Gestiune Programari
- Gestiune Clienti
- Gestiune Plati
- Cont Client
- Formulare Custom
- Depozit de Plata
- Plata prin Stripe
- Metode Multiple de Plata
- Video prin Zoom
- Cupoane Reducere
- Sincronizare Google Calendar
- Pachete de Servicii
- Statusuri Personalizate
- Pagina de Prezentare Business